15 veckor och 2 dagar

Tillbaka!

I alla fall för nu

Jag har böjat dansa igen. Och nu är de verkligen dans på schemat. har två pass på måndag, street och modern(!!) och tisdaga är det kristianstadflickorna. Kanske ska börjar på jazz på onsdagar men måste hinna vila något och friskis har blivit min vän igen. N har kämpat med mig och nu är jag mitt i smeten igen.

Trivs på praktikplatsen och idag sökde jag mitt första sommarjobb!! På Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Ja, bättre än inget säger jag. Det ska även bli en ansökning till Tetra pak i Lund också. CV eller personligt brev är näst intill klart, bara lite till som ska fixas sen är det bara DET, att DET ska lämnas ut för att göra någon nytta. Att ligga på mitt rum och se fint ut gör verkligen ingen nytta.

För övrigt är jag totalt helt har inga fötter på jorden när det gäller vad jag ska göra efter gymnasiet. Jag trodde jag visste men nu är jag inte lika säker. Att bo hemma ett åt till, jobba, gå någon enskild kurs på högskola och spara pengar skulle inte vara så fel heller. Och sen kunna resa, jobba utomlands (ta någon danskurs utomlands?!) Men en vis man sa till mig, sök allt och sen får vi se!

Kom och tänka på en sak, jag undrar när min dator kommer tillbaka, om allt finns kvar eller allt är borta. man kan väl inte ha tur två gånger på raken?!

En annan fråga är om det blir utgång på fredag?!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback