Vatten och apelsiner

Jag vill slå ett slag för Willys äppel och apelsinjuice färskpressad!

Nu sitter jag här vid en dator i mitt hus och inte är allt för seg på att få kontakt med mig. Gårdagens eftermiddag/kväll spenderades hos ingen mindre än Andrija. Middag för två, levande ljus, god mat, två röda roser, choklad och allt var bara helt underbart! 



                                                            

                                                              Jag är förälskad i dig


Kommentaren på att alla hjärtansdag var överskaddad var "det är bara en dålig ursäkt att få vara med sin flickvän". Och de tycker jag, det är verkligen dålig ursäkt att få vara med den man har kär men ändå godtas den, det gillas!

Annars har helgen infunnits sig i sängen eftersom jag på fredagen fick feber so visade sig vara runt 39 grader. Sen kan ni tänka själva hur det var och si och så...

Men nu är det 3 dagar till lovet. Finns massa ord som kan uttrycka hur mycket jag längtar tills det är torsdag eftermiddag och jag vet att jag inte behöver ställa klockan till fredagen! Underbart!

Förövrigt är balklänningen hämtat och mamma älskar den, Magda gillar den och Klara tycker den är fin! Pappas första kommentar när han fick se den "ska den verkligen se ut så där?".. Jag säger då det

Men nu ska jag gå och snyta mig och sen ta bort mitt naglack och sätta på lite nytt.

När vinden har vänt
Då har den vänt!


Tack och hej






Och för att ni är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback