Hips don't lie

Bio igår, Snabba Cash. Inte alls som jag hade tänkt mig. Den var inte som jag hade trott, fick inte föja J när han planerade sin flykt, JW och Sofie var inget par i boken men i filmen (hmm?) Nej, den får en 2 av mig. Och för alla er som tror att alla tjejer tycker att JW (eller Jel Kindman) är snygg, så kan jag här med erkänn att de tycker inte jag. Jag håller med tjejerna som tycker han ser BRA UT men inte snygg. Dock ser han väldigt bra ut i snaggat hår... 

På tal om snygga killar eller killar som ser bra ut, Mark Sloan i Gery´s Anatomy! Vilken man. Man smälter verkligen när man ser honom! Och ja, älskling det va han som fick mig att tycka om skäggstubb! Nu är det också avslöjat...



































Nu åter till verkligenheten!
Imorgon är det fredag och då händer en massa. Fika på stan med mor.
Kanske stan med Carro, Emm och Maria.
Stan med MARIE och sen träning med Marie och Nathalie.
Sedan utgång med N!

Nu är det dags för att jämföra Sverige och Kina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback