Tanken slog mig

Jag har tagit steget in i mitt tänkade...
Jag har kommit till en punkt där någon redan har varit..
Jag har några steg att ta för att komma fram...
Frågan är hur ska jag göra?

Jag hatar verkligen när tankar, känslor och minnen kommer upp. Såna minnen och allt som man inte vill ha. Jag trodde jag hade lagt det bakom mig men sen dyker det upp, bara så där. Inte rättvist någon stans! Nu vill jag flytta fram tiden några år i stället bak den. Jag vill inte minas vilka svin man har träffat på under sin livslängd....

Imorgon ska jag börja leva igen men ikväll är jag död. Stänger av allt och lever mig in i något annat. Inte One Tree Hill utan Nyheterna eller något. Något som får mina gäster på viloväger.

Kommer det alltid att vara du och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback