Någon gång ska väl alla som träna skada sig, nu är det min tur....

1 feb och jag blev hemskickad från min praktik. Satt och rättade någon läxa då jag kände att ja helt plötsligt mådde jätte illa och ryggen ( kan man väl.sidan av ryggen vid höftbenet eller vad det nu är. mamma pratar en massa och jag tänker allt för mycket. SÅ MAMMA KOM HEM och ställ en BRA diganos på mig) nådde sin smärtgräns var jag inte nådig. B och S sa GÅ HEM MALIN! Du ser ut som ett lik! Men en ska du veta, du är helt otrolig som kom hit idag!

Jag gick hem, bokstavligt talat eftersom bussen gick precis när jag kom. Att gå hem kanske inte var det bästa för mig för nu har smärtgränsen nått sin absoluta topp!

När jag kom hem blev det en apelsin och sen sängen. Händer absolut ingenting idag eftersom jag ikke kan träna!! så jag missar 2 av mina danspass denna veckan.. Tänker inte änns kommentera det för då skulle ni kunnat få ett helt blogg inlägg om just de.. men besviken är man och troligen kommer jag inte få träna på 2-3 veckor! JIPPI! not. Och suget på att dansa blir inte bättre när man sitter och tittar på en musikvideo där dom är grymma!

Nä men tack och hej på samhällen ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback