Matematik är för några andra

Jadå, jag fattar hälften av vad jag borde men jag förstår mer än vad jag gjorde innan. Och HEJ ikväll är det matte och då ska jag lära mig allt som jag inte kan! Känn på den!

Idag har det varit en pausar-dag. Tro nu inte att jag inte räknat matte för det har jag, det kan jag lova men jag har tagit lite fler pauser än vanligt och det gillas men ändå inte. FÖR JAG MÅSTE KLARA DET PÅ FREDAG! annars är det kört! Förutom att jag har matte över huvudet så har jag jobb! jag gillar det starkt! jag vill bara jobba jobba jobba jobba oh sen fly världen! jaaaaaaaa!

Ja, jag sitter och peppar mig själv inför en 3 timmars lång mattelektion! peppar peppar ta i trä att det blir bra!! yeah yeah yeah yeah!

denna veckan avslutas allt! matte och barngruppen och för att fira det ska jag jobba hela helgen!! hipp hipp hurra!
så när helgen är över har jag ett liv igen, kanske!

nu har jag peppat klart och pausat klart så nu är det jag och lådogramen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback