I natt händer det!

Jadå, jobba hela natten lång, sova hela dagen lång! Jag ser ju hellre att jag ligger på en soffa och skrattar lite år göinge-borna som drömmer sig bort i en nörd-värld men vad gör man inte.

Det kommer bli en utmaning, kommer jag hålla mig vaken? Kommer ett spöke dyka upp? Kommer brandlarmet gå? Allt kan hända! Jag ska i alla fall göra fruktsallad och en smoohtie, sen är jag redo.

Sen är jobb nästa år redan klart, iaf varje fredag!

Andrija: då får man kalla dig dagisfröken nu?
Malin: Haha, klart. jag kallade mig själv dagisfröken igår så....

Som ni förstår, jag ska jobba på dagis, mitt dagis, dagiset som tycker så mycket om och alla dom som jobbar där! Lycka! och sen att Thailand snart är här gör det inte sämre!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback