Oskar Linnros på högsta!

Satt precis och gjorde massa tester på datorn med matten och till min stora besvikelse så hade jag max 20% (2 rätt) på varje test. Kanske att man ska lägga lite mer engergi på matten denna terminen.
Vilka Ord kan vara mer passande än dessa..... 
JAG KAN
JAG VILL
JAG SKA


idag har jag bötjat leva ett storstads liv som jag kallar Gs liv. Sittande på en uteservering, dricker latte och har det allämnt mys. Jag lever nu! jag lever med ett hopp att framtiden är ljus, att jag ska lära mig dricka både kaffe och lite vin. Att jag ska få leva i vardagslyx. Äta ute, sitta på mysiga café med sällskap, jobba och vara lycklig!

Jag vill bli en kvinna som min syster fast i Malin-version, jag vill bli mamma fast i Malin-version. Fast ändå inte. Jag ser upp till både Magda och mamma men jag kan aldrig leva mitt liv som dom lever sitt. Jag kan ta emot råd och visa ord.  

Kommentarer
Martin Karlström säger:

Malin! När ska vi ses? :) Var ju ett tag sen sist :P

2010-08-31 | 22:05:12
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com
G säger:

Haha lovely Malin, livsnjutare ! Byt ut latten mot ett svindyrt rött så är du inte långt borta från topnotch ;)

2010-09-01 | 13:53:17
Bloggadress: http://storiesforstrangers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback