Jag vill ha höst!

Mor och dotter-kväll! Helt underbart! Mys framför tvn, jordgubbar och glass och bara helt skönt! På fredag blir det mor+dotter+stan! JAA, äntligen!! Jag längtar som ett litet barn. Inte för att vi ska på stan utan att få umgås med mamma, utan någon annan! Det kommer till och med bli mat på stan!! I like it!

Och för ovanlifhetens skull har jag träffat Limpan idag!! Kvinnan som har hängt med sen ett tag tillbaka. Limpan som nu mera bli kallad Elina (dock inte av mig) är helt otrolig och har nu skaffat POJKVÄN!! Det kan bara gillas! Det blev en vända på stan och Taco Buffén på Class. Jag rekomenderar den starkt! Dryck ingår i priset.. Så folket när går vi dit?

Jag vill ha höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback