April 19, 2010

Jag tänker inte vara tyst!
Jag tänker inte låta detta gå mig över huvudet
För jag har rätt att prata med vilka jag vill!

Så tjejer lägg av! Det är era pojkvänner men mina vänner!
Jag tänker inte ta dom ifrån er eftersom jag har en egen.
Jag blir bara så trött på att ni ska överdriva och få era pojkvänner att känna sig kassa!
Och jag är ledsen om ni ser mig som konkurrans (men grattis till dig Andrija som fått en tjej som andra vill vara:P)

Med det sagt så ska ja fortsätta prata annars spricker röven.

Plus att jag inte vill ha den "stämplen". Jag vill inte att tjejer ska tycker jag är konkurrans. Vill heller att de ska tycka om mig och lära känna mig.

BLäää. Nu lägger jag ner

 


Kommentarer
Anonym säger:

åh kära lilla malin :) det är inte lätt & vara tjejen alla vill vara ;) när kommer du till Landskrona? :D

2010-04-25 | 09:15:30
Bloggadress: http://iamlucyinthesky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback