Så synd att du är så söt

P
Å
S
K

och jag varit sjuk. Hela detta året har jag bara varit sjuk eller varit skadad. Det gillas inte och nu vill jag att det ska vara slut med sådant.

För övrigt så har hela släkten varit här förutom hon som åkte till Fjällen och han som bor i det stora landet USA. Men det förstås! Det blev både påskmiddag, konstrunda och påskägg. Dock har jag hittat 3 påskägg och då är det något som är fel. Någon ha missat sitt ägg! Stackars stackar henne eller honom!

Min mobil fungrar fortfarande inte och det är lite tråkigt. Telenor eller 3 vem det nu är som ska skicka ett brev till mig är då allt för tradiga. De säger första att det ska ta fem dagar men ångrar sig sedan och säger att det kan ta upp till två veckor innan breet kommet (alltså 14 dagar). Dålig service!

Min älsade bärbara ska skickas på tisdag, tror jag. För nu både Emil, Alex och Einar kollat på den och sagt "De kommer inte göra hårddisken. För felet sittet i moderkortet". UNDERBART!



Och och detta är ett mycket stort OCH! Jag och Andrija hade ett år i måndags! Rikigt trevligt! Vi var så romantiska att vi gick och bowlade och köpte mat på SUBWAY (!). Det hjag ville ha ut av detta var att jag vann både på bowling och air hockwy (?). Gillade även kommentaren av Andrija "Dig kan jag ju ta med när jag ska bowla med killarna".

 

Nu ska jag hjälpa G med något klädproblem och sen ska jag fixa Andrijas present.

 

Imorgon ska S och jag ut på äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback