Måste måste måste måste

Äntligen har kah fått tummen ur rumpan och gjort klart ett av mina arbeten. Nu är det bara intervjun med Hanna och att mamma ska läsa igenom det innan det ska lämnas in och bli bedömt. Jag hoppas verkligen att fiskarna är på min sida då...

Nu ska jag snart sätta igång med ett annat måte, nämligen skapande eller relgionen. Kanske lite samhälle? Nä, vi kör på skapande. Skulle vaa så fruktansvärt skönt att vara klar med det också. Två måsten på en kväll!! Jag gillar tanken.. men orken, JADÅ! Ikväll finns den där. Kanske för att min dator kom idag men inte funkade (och nu får du skylla dig själv älskling för detta kommer jag säga ett antal gånger till dig).

Nu har äntligen syrran med familj inträdit i Skåne eller nästan, Osby men nu är dom nära och jag längtar! Jag längtar tills jag får träffa världens bästa igen.. Hon är någon som verkligen lever på glädjen och kärleken. Hon är även tjejen som lever på nyfikenhete och det är underbart att se. Ett liv som precis har startas!

Jag har en vän som jag kan diskutera med. Hon sitter där framför mig och lyssnar. Hon "hmm:ar" och "aaa":ar. Hon ser på mig med ögon som ingen annan ser och hon tar in och bearbetar. Hon anstänger sig inte för att vara nyfiken på vad jag har att säga utan hon vill höra vad jag har att berätta. Hon är tjejen som får mig att flyga högt av skratt ibland och ibland tar ner mig på jorden när jag är helt ute och cyklar. Det är hon som ser säker som tar fem hundra år för mig att se men det är bra. För jag gillar när du säger "Men det visste jag redan Malin".

Men nu åter till verkligen och skapande!

Ta hand om er så tar jag hand om Klara när hon kommer hit!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback