Mallan was very hungrig!

Vilken dag!

Har insett att man verkligen inte ska träna förens man är riktigt frisk och det är inte jag. Så det kommer inte bli något gymande denna veckan, tyvärr.

Sitter just nu själv i ett hus i Broby och väntar på att mannen ska komma hem. Han är och kollar på fotboll med några typer. Men jag gillar det. Det är  så vår vardag kommer att se ut om vi nu flyttar ihop. Dock hoppas jag att han kommer snart för jag vill både ha kvällsmat och tårta. Plus att jag ska få honom på dansa lite Zumba för mig! Haha!

När man tänker på trollen så kommer dom. Nu kom han och han kom med en smäll också.

Och nu börjar min nervositet övergå till känslan "nu är det bara att köra". På torsdag smäller det och sen är det kört. Jag ska ha körkort innan året är slut. Jag kunde haft det nu och det skulle innebära att jag kunde haft en bil för mig själv hela denna veckan. Men nix, jag skit i det!

Nä, nu ska vi äta och jag ska ta näs-spary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback