Lördag

Igår var det firande av Nathalie. Kvällen slutade som nästan alltid på Banken eller Bånken som denna plats nu har bytt namn till.

Idag är det mys med tv och en chipspåse. Även Björn Rosenström får vara med på ett hörn. Denna man har verkligen sommar minnen med sig. Det kvittar vilken låt det är man sugs tillbaka till kvällen på Banken i somras då alla vara på topp och det bara var allmänt bra! Det bästa var ändå när En gång är Ingen gång-låten kom!

Jag skulle vilja skriva något vettigt här. Jag funderar på att börja en seriös blogg. En blogg som handlar ist för bara massa prat som inte spelar någon större roll? Just nu skriver jag bara lite för skrivandets skull... Yes, men vi får se. Jag är ändå en tjej som drömer väldigt mycket men inte kommer till kritan särskilt ofta, tyvärr.

Men nu ska jag kolla på Miljonlotteritet och smälta maten lite.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback