Koppling, lite gas och sen kör vi

Några få minuter kan vi väl med all värdighet lägga här på bloggen. Inte för att jag har något roligt att berätta eller så utan baa för att.

Torsdag, gick en lektion eftersom jag har hoppat av matten. UNDERBART! sen har jag kört en vända också. jo, jag har kört och inte på en pakering utan på en väg. jag växlade till och med. kan ni tänker. Oh ja! Så hej körkort nu kommer jag snart. men så långt behöver inte tänka än eftersom detta inte kommer ske förens i höst.

Annars har jag varit en vända på stan och hittat min studentklänning, den som jag ska sy upp i kina (denna var i fel färg och allt men modellen var den samma). även hittat stuket på den som jag ska ha på kvällen också och färgen bli marinblå! Oh jaa!

Och nu vet jag vad det blir för tatuering eller jag är väldigt sugen på att göra den nu. En ballerina sko bakom örat, den ska inte vara stor eller något sen vill jag skriva "Only God can judge me" på foten. Oh ja!

men nu ska jag ner och duscha och sen upp och lägga mig i en annan säng en den vanliga. Kommer jag överleva att vakna imorgon utan min tv och MVT?!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback