En ny kärlek? JAVISST!

Veckan med mannen är över och det är tråk. Detta innebär att vardagen står på klänt och snart hoppar över trösklen för att återfinna sig i livet mitt. men rätt skönt eftersom det är exakt 2 månader minus 2 veckor till student jus idag. Och det gillas!  

Annars är livet bra. Jag är röd och brännan inför Beach 2010 har börjats bygga. Nu är det bara kroppen som måste fixas till innan man kan bli en riktigt Beach 2010 eller en 12 av 10 poängare.. Träning sätter fart denna veckan efter en vecka i frihet eller i sjukdom (TYVÄRR!)  

Jag tror jag har börjat ett liv med Björn Rosenström. Killen har verkligen klass eller knass. Jadå, det är inte fin klass på hans låtar men jag gillar den. Det är lite mer frihets klass på hans grejer (grejor?) "Du sa att du var snygg men du är FUl. Jag har blivit lurad!!" Han är blåst, han är blåst. han får gå hm med svansen mellan benen! 

Nu ska jag gå och smörja in kroppen min och sen kolla in min snygga Wallander på kanal 4. Min kära sms-vän kommer att befinna sig någon stans i Sveriges skogar och hålla mig sällskap genom kvällen. Efter detta blir det läsa boken "Babbeldrottningen" Yeah! kvällen är räddad!

Take care and I LOVE YOU

MY MAN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback