29 april och det ryker ur hennes öron

Detta inlägget ger jag till Caroline eftersom det ryker rök ur hennes öron nu. Med andra ord så är Caroline arg. Frågan varför kommer nu att plopp upp i era huvuden men varför kommer ni aldrig få reda påom ni inte fråga henne själv.

Annars rullar livet på. Sommarjobbet är fixat och ska inom en snart framtid på läkemedelundervisning. Arbetena är i full rullning även om jag inte tycker om det och imorgon är det 2 veckor kvar till Kina.

Valborg närmar sig och jag kommer sitta hemma.Underbart underbart underbart!

Och nu väntar jag spänt på vad både Caroline och Gustan ska säga om mig blogg och detta inlägg.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Caroline säger:

Nu har jag lugnat ner mig lite =) men vi har en äldre generation här hemma som är desto värre nu! Jag tror du kan föreställa dig vem..



Men det är så sant, det rööök verkligen ur mina öron av ilska. Tänk vad en person kan göra en få förbannad. Lyckligtvis har jag funnit lugnet och har även funnit mitt vett till att inte ager i impuls , för då kommer allting bara blir helt galet :) Kram !

2010-04-29 | 20:40:28
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/
Gustav säger:

Haha jag läser! Just hem kommen från jobbet och på min Valborg ska jag jobba, yäääy..

2010-04-29 | 23:43:33
Bloggadress: http://iamjustawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback