27 april eller?

Helgen har gått och nu är det snart bara två veckor kvar till Kina....
Innan jag åker dit ska jag hinna med att göra klart 3 arbeten och göra ett prov. Och få bra på allt eftersom betyget hänger på detta. Gaah, hatar när läraren säger dom orden "Och detta är betygsavgörande" Då gör man ju inget annat än sliter häcken av sig!

Och denna dagen vill jag kalla komplemangernas dag! Komplemanger har bara kommit idag.. Kanske att man behövde det efter helgens bravader eller jag vet inte..

Men nu är det åter till mitt skrivande på alla dessa arbeten ( två plus är iaf att boken är utläst och samhällen färdig).

Och du är min bästa vän! Hjärtat tog sig ett skutt när du sa orden "Malin är en person som höjer andra människor"! Orden gick rakt in i hjärtat! Älskar dig kompis!

 

 och för jag gillar denna bilden!


Kommentarer
CAROLINE säger:

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG !! FIIIIINNN :) awesome , klokren min vän !

2010-04-29 | 09:12:55
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback