Verkligenheten slog till

Då sitter man här och njuter av livet. Jag kan inte släppa helgens bravder! Det har verkligen varit en helg av topp klass. Får säga att höjdpunkten var fredags kvällen med Timbuktu!

Nu är det måndag och det planeras att åka till stan med de där 2. Vilket jag tycker ska bli väldigt trevligt. Dock är man fattig så jag vet inte vad. Men fönstershoppa är gratis ovch testa kan man alltid göra.

Planerna ändrade igen. Verkligen slog till och Malin kom på att det är bäst att börja komma in i detta som kallas läxor och plugga. Så ingen fönstershoppning idag utan massa engelska, matte och pedagosk ledarskap ligger framför mig. Jag hoppas allt att Andrija kommer och hjälper mig med denna hopplösa engelska.Annars kommer detta sluta riktigt illa! Haha, jag satas på ett G men i pedagoisk ledarskap ska jag ha mitt MVG och matte nöjer jag med ett G. 

Kom på att jag måste se klart min film också, få bli senare eftersom jag ha mina tre krav idag! 

Ha en bra dag och idag är jag glad!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback