Välkommen Stockholm

Äntligen är man här
Stockholm/Älvsjö
17e våningen
Andrija bredvid sig
Och man kan inte vara annat än lycklig! 

Igår fck vi uppleva att stockholmare kan vara trevliga och hjälpsama. Och tror det eller ej men jag gillar Stockolm. Gillar att det är fart och fläckt för de mesta och att ingen bryr sig på hur man ser ut. Som det är i Kristianstad, där man måste tänka på hur man ser ut bara när man ska åka och hyra en film. Men en sak som jag nog aldrih kommer att tycka om om Stockholm är dialekten. Visst finns det värre men stockholmskan ligger iaf i topp 10. 

Nu blir det film på hotellet innan vi ska in stan och  ni, jag ska SHOPPA!!! ska även få min kära man att köpa både ena och de andra till sig! önska mig lycka till !



Ha det fint! 

Och Johannes klarade det. Nu är han Doktor Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback