Now I understand

Var finns vägen till Kina?

Tjejer är bara allmänt tröga ibland. Eller så tänker dom inte alls. Tro mig jag har erfarnehet av det sist nämnda och kanske de första också? Förstår inte hur man orkar lägga engeri på att förstöra och börja bråk med andra tjejer. Haha, ibland är det bara komisk hur tjejer beter sig. Blir arg för att man pratar med en människa eller att man kramar en viss kille.. Just nu kan jag förstå hur killar tycker att tjejer är konstiga och obegripliga varelser. 

Första och kanske sista gången i mitt liv har jag åkt rullstol genom Kristianstad centrum. Klassen i kursen Människor i behov av stöd fick nämligen chansen att testa att vara rullstolsburen och ni, det är inte så hemskt som det ser ut att vara. Om jag blev förlamad (från bena och ner) skulle jag troligen inte blivit allt för deppig. Jag kan fortästta dansa, vara social och leva livet.

Och mina stygn mår bra. De åker av på söndag! Kom nu att jag måste anmäla mig till dansen i höst. 

Ska göra det nu !

Take care


  


Kommentarer
Messsi säger:

Snygg bild alkoholisten

2009-09-03 | 09:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback