Hejdå Fru Sommar

Och välkommen Herr Höst!

Just idag är det verkligen en höstdag, bara regnar och blåser. Vilken tur att man äger en skön säng, en skön filt och en tv som säkert sänder något ovettigt. Eller om man har tur går det en B-film som man kan kolla på.

Och nu åter till verkligheten! Ligger inte i någon skön säng med någon filt och tittar på tv. Jag sitter här och har tagit en paus från mina studier. Samhällen håller på att ta död på mig och likså religionen. Ska inte ens nämna engelskan för då kommer jag få hjärtatack! Grattis till er som har lätt för engelska. Var glada över denna gåva!

En man i uniform klagar man inte för! Han gick från en militärgrön till en röd/orange. Från gruppbefäl officer till brandman. Han kan och han vill! Nästa kanske blir polis? Jag är imponerad och stolt!



Nu kommer pappa och säger maten är klar.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback