Äntligen fick jag se HONOM!

TIMBAKTU!! Vilket ös, vilken skånska och vilka minnen! 

 

I går kom jag inte hem på de vanliga viset. Jag gick nämligen hem med några från den gamla men kanske inte den godaste tiden. Men det var i alla fall trevligt. Efter gått en stund kommer ingen annan än Hannes och har följe med oss. Haha, killen har inte förändras på 3 år. De tog sin lilla stund att gå (speciellt när man redan har ont i fötterna) men efter halva vägen gav jag upp och tog av mig mina stor med KLACK.  

Trots att skrona ger en smärta i fötterna kan man inget annat än älska dom!

Snart blir det fika med Hanna, vilket är efterlängtat. Haha! Nu ska det pratas och skrattas och allt det andra!

Take care

Taggad inför ikväll! Äntligen utgång med mina Tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback