1 2 3 4, jag är en party myra!

Everything 's gonna be all right

men åååh vad jag stör mig och jag vet att denna gången har jag majoriteten med mig i alla fall av tjejer och kanske några killar!

Tio djupa och sen är det klart!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Ska snart sätta mig med lite samhälle eller religion. Känner att det är bäst att man börja göra saker och ting i tid i stället för dagen innan. Don't you agree? Tänkte väl det...

Det var en lagom kväll igår, inga tvång eller partyhattar. Bara mysbyxor (som är skönare än vad de är snygga), 4 tjejer och 2 soffor! Idol och en allting var bara bra!

Kom på en sak till, kanske ska städa rummet innan min kära kommer hit? Orkar jag? Hinner jag? Det är frågan!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback