Vad kan det vara?

Jag drar hellre nytta av det än blir mer irriterad på det. Vi alla har varit där men jag är överlycklig att den tiden är förbi! Jag förstår inte hur man överlevde i den världen eller så visste man reglerna( eller man visste hur man skulle vara och bete sig för att helt enktl överleva) eller så visste man inte hur "den nästan verkligheten" ser ut. Verkligheten reflekterar jag till livet efter skolan. Skolan är ändå ett säkert kort, man vet vad man har att vänta.

Imorgon är det iaf fredag och jag ska äntligen får reda på hemligheten. Vi ska bland människor och jag ska bli hämtat halv 8 är det jag vet. Vad kan det vara? 

Jag behöver hjälp, Spotify fungar inte! Vad/Hur ska jag göra?!


Röda slingor gillar vi, eller?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback