Nöt som nöt, eller?

checklistor är något som jag borde göra, bara för att hålla koll på ditten och datten.

annars händer inte allt för mycket i livet just nu eller det händer mer än vad min hjärna hänger med på. Tex imorgon tas det sista skolkoret/klasskortet. Vi kommer aldrig att kunna ta om det och aldrig någonsing diskutera när och vilken tid vi ska fotas, allt detta kommer bara bli minnen! men minnen gillar vi!


På fredag händer någoting som jag inte har en aning om. Jag vet bara att jag ska befinna mig i Broby och inget mer.. Andrija vet heller inget eftersom det är hans föräldrar som planerat något för oss. Vad kan det vara? Bio? En resa? Mat? Blommor? Vi får se..

Snart ska friskiskoret inköpas!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback