2009 10 01

Här sitter man och kan inget bättre...

Innan klockan slår 8 ska jag ha hunnit göra en kopp te och ta en fruk. För nu är fruktskålen full och kylskåpet proppat med mat. Familjen Nilsson Axelsson har varit och handlat.

Jag är bara så trög ibland. Jag ställer frågor som jag redan vet svaret på eller så vill jag höra svaret men ändå inte. Jag har verkligen ingen bra förklaring till detta för det ända jag gör med såna frågor är att såra mig själv på det ena eller andra viset... Jag vill visa mig stakare än vad jag egentligen är och klara av det men jag gör det inte och ska göra allt jag kan för att sluta upp dessa helt helt onödiga frågor!

Do you really.....

 
            I thinks and hope so !        
Because I love you


Kan skriva till att min mor och far mår bra! De ha fullt upp med att prata om grävningen runt huset som kommer att ske inom bara några veckor. Och som ni vet jobbar mamma på som vanligt förutom ikväll då hon är på sin kurs. Pappa gör nog inget speciellt skulle jag tro. (till delat släkten som läser bloggen)

Nu är det verkligen dags att sätta igång med tevattnet!

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback