Vi kommer till tanken men aldrig till handling

Detta var en dag som började orkeslös men slutade med flaggan i topp trodde jag. Den kom bara nästan ända upp, tyvärr!

Jag som hade stt fram emot det. Nu har allting rasat och här står vi. Vi som för förska gången skulle resa tillsammans men troligen blir det inte av.... Jag som hade planer och var villig! Men inte, vi ska då alltid ha oturen med oss. Allt jobb känns nu onödigt eftersom mina tanker har beslutat att det kommer nog inte hända. Mamma brukar ha rätt och då är det bäst att ställa in sig på någor värre än vad mamma säger.



 

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! Tack och lov har jag dans på kvällen och om inget annat blir bra så kommer det vara dagens höjdpunkt! På tal om träning så är mitt frikis och svettis kort inköpt...

Nej, men vad säger ni. Lite positva nu eller?!

8 månader med dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback