Men jag undrar...

Skolan slutade vid 1 kanske. Var på väg mot bussen då Filip kommer körade förbi. Snäll som är stannade han och frågade om jag ville ha skjuts. Självklart! När man får chansen att åka bil med någon rolig i stället för att åka buss själv, så tar man den!

Sitter nu hemma och funderar över varför det är 4-5 poliser hos grannen (som är polis och bodybuilder och ska eller redan tävlat i SM.). De går runder och kollar genom grannes källarfönster och nu kom en polisbil till och en hund. Hmm, detta kanske är allvarligt eller så har dom inget bättre för sig? Själv tycker jag det är ganksa spännande och män i uniform är inte fy skam! GRR.. (haha)

Nu ska jag allra högsta grad sätta i gång med plugget. Tror allt att engelskan får vänta tills Andrija har tålamodet att hjälpa mig. För jag fattar nada men därimot tror jag att jag kommer kunna mer om England än om Sveriges landskap när jag är klar med detta.

Dans ikväll och på torsdag köps det!


Kommentarer
Martin Karlström säger:

Då får jag ha min uniform på mig nästa gång vi ses ;P

2009-11-08 | 22:53:24
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback