Kom så går vi och dansar

Lasse i lördags var nog det bästa jag varit med om. Han bara är han och han är bättre än BÄST! All heder åt Lasse som är Kung!


 
Idag är det tisdag och det är varit en bra dag trots att man har haft 2 prov precis efter varandra. Men man överlevde och sitter nu här nerbäddad och nöjd med dagen.

Träningen i kväll va hel bra! I just love to dance! Jag har kommit fram en en väldigt viktig och bra sak. Den kanske inte är särskild speciel för er men för mig är den det. Saken är den att jag trivs i min dansgrupp. Tjejerna som är med i en är helt otroliga! Inga sura miner eller klagotoner. Det är skratt och mys. Det finns inga krav på att man ska vara på det ena eller de andra viset. Jag bara stört trivs med tjejerna och jaaa!! Galet bra! Att vi flesta kommer att ta studenten samtidigt gör inte saken sämre. 

Ni kan ju tänka er att våra samtal handlar väldigt mycket om balen, studenten, prov, 3:3! 

Ett stort plus till er tjejer!  

Och dagens skratt går till Marie!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback