En vanlig dag i en vanlig människas liv som lyssnar på John Mayer

Söndag och söndagar brukar betyda Andrija. Denna söndagen skiljer sig inte från mängden. Vi sitter här framför varsin dator och njuter av livet.

Lovet har försvunnit på 2 röda. Men för att vara de sista höstlovet som vi troligen ha haft har det varit väldigt bra. De innehöll både sjukdom, utgång, skratt, vänner och mycket mer. Andrea höll mig sällskap störren delen av lovet men tiden räckte inte till för att ta igen allt de vi missat hos varandra på ett år. Men helgerna är många innan vi ber ger hos till himlen.

Utgången i fredags var bra. Tjejerna + Jesper var och är en bra kombination. Jag gillade och jag tror resten av hos gillade de också. Kvällen avslutades med att jag och Andrea tog bussen hem, duschade och sen somnade.




Innan Andrea åkte hann vi fota lite också. Och ni ska bara vet att svenskar inte är rädda för att titta.. Jisses! Jag tror allt att vissa äte klosoppa till frukost, middag och kvällsmat varje dag. Mannen med den vita hunden som stannade och kollade tog iaf priset. Haha!

                                                


                                

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback