Vilken söndags morgonen!

Jag älskar söndags mornar, iaf denna söndagen. Allt började med att Klara kom in och väckte mig! Ungen är otorolig mysig när man precis har vaknat! All kärlek till henne! Och nu för en stund sen eller några minuter sen kom Emil och berättade att han får min laptop idag eller a, när dom åker hem! Jag behöver inte vänta längre för snart ligger den på mitt rum och ägaren heter Malin. Fint!

Jag lyckas alltid! Jag lyckas allt med att somna när jag kollar på film. Denna gången var det på 2a bion filmen för kvällen någon ny Xman-film och jag fattade ingenting. Men entligt Adde var denna filmen skit bra man MÅSTE bara ha sett de andra filmer innan.

Idag skulle motivationen vara på topp men känner inte för det! Kan vänta med att göra det men hur illa kommer det inte bli i veckan då? Inget kommer gå som jag vill och betygen kommer ligga under mina kunskaper! Jag är fast besluten om att jag ska inte ha några mer G än i grundämnena.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback