Denna dagen har varit en 10 poängare trots min miss

What a day!
Ridit
Skolan
Fika
Buss
Stan
Skratt!

Dagens skratt går till Jens! Ni skulle sätt honom när vi skulle rida.
Jisses! En stor vuxen man, alltid säker och inte rädd för något. Ha, så fel vi hade.
Den som vi trodde va stark visade sig vara livrädd för hästar!
Jag hade precis ridit och skulle leda Jens. Innan han kan hoppar upp så får hästen bredvid hos ett litet ryck. Det var något hon inte gillade. När detta rycket kom (hon var nära på att göra sprak ut eller stegra) kom först en Martin och sa "Jag ledar aldrig den hästen. Den är ju livsfarlig" och sen fick jag en stor och manlig Jens på mig. Eller rättare sagt bakom mig. Hans ögonen var som tennis bollar och hans plus gick säkert i 190. 

Efter denna händelse så kom Jens i alla fall upp på sin häst och han var fortfarande lika rädd! Och han sa hela tiden till mig:
-Malin, i helvete att vi springa med denna hästen
-Malin, du SKA hålla i hästen HELA tiden
-Malin, HÅLL i hästen
- Nu stannar vi Malin så Emil få rida!


hon stå

Ni kanske inte ser det roliga i denna händelse men ni kan skratta lite  i alla fall. För det var roligt ! Hahahahahahahahaha!

+ Jennie är bäst på att rida!

Denna bilden är också rätt så komisk!
Ge er själv ett gott skratt!!


Skola har varit som alla andra förutom att matten var inställd, vår kära P-O var inte där och teckenspråken glömde jag bort. Det gjorde jag med min intrdektion också inför sommarjobbet. Pinsamt? Svar JA! Eftersom jag kom dit för att prata med Pia och då insåg jag vad jag hade glömt. Men fick veta, kanske de viktigaste MIN LÖN! och hipp hipp hurra! Vilken lön och so long fuckers som jobbar med kommunjobben (det är alltid pengar så va glada att ni har det). För Mötesplatsen ha det höga lönerna! YEAH!

Andrija och Fyllona, jag bjuder på helrör när lönen kommer!

Timmen är slagen och Hjälpa-Malin-Time ska börja !

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback