090521. Biffen fyller 18

Jag hade en otrolig kväll igår!
Mina favoriter är verkligen mina favoriter!
Och ni är bara så BRA!
Tack för igår Tjejer!



Du är som han. Han jag en gång var kär i. Du hittar inga nya tjejer utan tar av mina. Du vet att jag har en drös som är snygga. Det du inte vet är att du fortfande är en lika stor idiot! Jag trodde vi skulle kunna bli kompisar igen men icke. Du la dina kort och jag vann. Du är en förlorare. Du förlorade första priset och har ingen chans att få det! Jag var en av de bästa tiderna i ditt liv och jag var tjejen som var bästa för dig. Men du var inget för mig! Och du, den andra. Du pratar och pratar. Tar den ena efter den andra. Du vet inte vilka som är äkta eller falska. Du behöver bara någon. Oc häven du missade första priset. Förlorarna får inget pris, bara en stämpel i pannan att man behöver träna ännu mer. Träna och kom tillbaka med flaggan i topp! Då kanske ni har någon chans mot oss!


 
Nu är det sista rycket med plugg innan sommarlovet! Jag har lite bensin kvar och den ska hålla enda in mål. Och sen behöver jag ingen bensin för då har jag lov! Tjoohoo !

Take care

Grattis Biffen!!




Kommentarer
Carro säger:

Du är en favorit !!

De har sumpat chanserna och nu kanske de upptäcker vad dem missade innan. Men deras tåg har gått. Dessutom beter de just nu sig som grisar! ¨

alltsåå är vii för bra för dem.

Vi är en klass för oss själva för vi har hjärtan av guld. det hade inte dem.

NU köör vii sista racet i skolan sen är det SOMMARLOV = K-DAGARNA OCH SOL, VÄRME OCH SOVMORGON INKLUDERA JOBB DÄR !! wiihoo, det ska bli skönt <3

2009-05-21 | 11:38:17
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback