Kalas Plugg Andrija

Pengarna kom och pengarna försvann. Bra eller dåligt? Jag är nöjd i alla fall!


Går kvällen var en inte som alla andra. Jag tll inte er kategori. I alla fall inte just nu. Min tid kommer och så ska det vara. Vi ska ta vara på den tiden vi lever i och bara njuta. Ni var trevliga och som sagt vi tillhörde olika kategorier. Jag tackar och bockar! Och du, jag håller med dig om C. Det är BRA! Men pricket över i:et skulle vara om ni varit där.


Idag blir det kalas för Emma! 18 fylla år! Blir grillning och mys.
Ska allt bli trevligt att träffa de gamla töserna igen. Kommer inte kunna vara där allt för länge eftersom jag har ett halv högt berg med plugg. Matte sista diagnosen sen är kursen klar och Malin får sitt första VG i matte sen har vi de där andra, provet i samhälle. Hur mycket som helst! Men som sagt, det löser sig. Mitt nya mål är att få MVG i samhälle. Kommer det gå? 

Och ja, älskling jag vill träffa dig idag! Du behöver inte stressa, ta det lugnt. Tänk på att du börjar bli gammal nu!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback