Hon & Han passar!

Ni hör ihop. Båda kommer med löngner. Han och Hon passar! Jag sitter nästan och väntar på att det ska bli ni. Båda är fria, bara att ta varandra! Jag har min stadiga punkt och han finns no matter what! Du kan komma krypande men du har gjort ditt i mitt hjärta! Dörren är stängd och nycklen har du slängt iväg. Jag är glad att du gjorde det ! För du är inget för mig! du kan komma och säga att jag var en bra tid och allt! Men du har sumpat din chans! Lyckan har gott till en bättre<3



Äntligen har jag coh Carro fått tummen ur röven och tagit tag i vårt projekarbete! Efter skolan tog vi 2 till Mötesplatsen. Och ni ska veta att det gick hur bra som helts. Det kunde inte gå bättre!
Nu kör !

Skolan förövrigt har varit nästan piss och pina. Går kvällen var i:et och idag var pricken över i. Galen blir jag men inte förvånad! Tack och lov att sommarlovet är nära!

Mycket är sagt och mycket mer kommer att sägas!

Take care

Kommentarer
Carro säger:

Älskade du , jag älskar bilden ! haha <3

2009-05-11 | 20:09:37
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback