And I made it

Nästan precis hemkommen från den stora staden Malmö. Det har verkligen varit en bra dag!
Det hela började med att man fick vaka upp med den bästa, iaf en liten stund innan han åkte och jobbade.
När han kom tillbaka fick man stiga upp, klä på sig och käka frulle. För att sen åka med hela familjen Lucic till Malmö.
Denna familjen är verkligen i en klass för sig men en väldigt bra klass.

Inte allt för mycket shoppande, en jeans jacka från Gina trico till mig och Adde köpte CONVERSE VITA! Gaaah, dom är så snygga och han är het och han är MIN!




Kvällsen planer blev omändrade. Lite små besviken men samtidigt inte. Hemmakväll eller Åsum? Kroppen är trött och imorgon smäller det för fulla muggar! Då kan ingen stoppas oss! So go for it<3

Ska bara berätta att jag nästan och ytterst nästan höll på att gå vilse i staden Broby. Jag fick besked om att jag skulle gå rakt fram hela tiden men så var det visst inte. Som tur var hann min kära komma och hämta mig innan det var försent.
 
Och nu hörde Hanna va sig och undrade om jag ville följa med till Kristin. Javisst, var ett tag sen sen sist tänker jag så varför inte. Mina favoriter får jag allt träffar imorgon! 

Take care 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback