Dansen är jag säker på

Malin! Det är efter 4! Sen är det PAM PAM PAM ! Och på Single Ladies är det 1 2, 1234!
Detta tjat ledde till något bra och i onsdags satte jag det! Jag lever fortfarnade på att det gick så bra. Den energin vi hade och allt! Jag är ingen mäster dansre men jag gillar det. Dansen är jag säker på! 



Detta prat, detta prat med alla andra. Alla ska lägga sig i! Nu är det verkligen en rör av allt. Jag orkar inte! Jag låter de vara. Jag var beredd på en förändring, var du? Jag är bredd på bomben, jag är bredd på att ta allt. För jag har mina stöttpelare! Och de är starka!



Kvällen kommer att spenderas med dom där!
Grillning
Barnvakt
Bio
Film?


Take care

Kommentarer
Carro säger:

Jag vet inte om du tänker rätt :/ men jag tror det . Det är inget illa menat mot henne. Hon behöver den, det gör hon verkligen. :) <3

2009-05-02 | 10:36:53
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback