Emil är dagens hjälte

Jag vill bara säga att Emil är dagens höjdpunkt. Han är berättar för lilla Malin vad hon ska göraoch berättar också vad det är för fel på hennes laptop. Tänker inte berätta det här för jag kommer inte ihåg vart felt låg. Imorogn blir det Kjellan igen med far min, datorn + laddare ska med sen är det nog fixat och klart! 

Slutade tidigt idag. Tog bussen hem och sen bussen in till stan igen. Träffade de där två, C & J! Haha! Jag fick trevligt sällskap till kjell och co. Efter det lämnade jag dom vid resecentrum och gick vidare till H&M där jag köpte min jacka! Åhh, så snygg den är!!! Plus att jag hittade min bikini! Ingen slår den och den är 20 kr billigare än den andra jag har tittat på! 

Nu ska jag åter igen sätta mig ner och skriva engelska. Önska mig lycka till ! och ni, nu gäller det bara att få 5 poäng till sen är man iaf godkänd i A! 

Take Care

Cassie går på högvarv




 

Kommentarer
Martin Karlström säger:

Lycka till! :)

2009-05-14 | 23:56:01
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback