Just tell me

Idag var det ingen vanlig dag
Dagen började halv 3, då jag hade en halv timmes lektion. Redovisning på teckenspråken och jisses, så mycket beröm jag fick och ett MVG blev det också. Jag kan jag också! Jag börjar komma upp i dina nivåer nu! Tack och lov för det!



Jag har verkligen börjat att fundera på att köra lite desing(?) blogg nu?
Min garderob är full av kläder och annat. Och min skohylla är full med skor!
Kanske kan börja redan idag?

Dagens outfit
Leggings
Vitt linne
Ljus jeansblå skjorta
Sjal, rödrandig
Röda convers
Bild kanske behövs?

Är det en början eller ska jag lägga ner det innan jag börjat? Just tell me

Fint folk kommer sent, fint folk lär sig långsammare? Vi kan väl köra på den så jag inte behöver känna mig helt IQbefriad
för att jag precis lärde mig att Nerderländer och Holland var samma land och INTE är 2 länder.

I sommar blir det Party i detta hus. Mr min har på eget språk sagt
"Malin, ha fest här och bjud alla!"
UNDERBART!
Välkommna

Take care

Kommentarer
Carro säger:

haha , malin !

lärde du dig det nu, att nederländerna och holland är samma land. men fint folk kommer sist ;) !

Haha, du är härlig! <3

2009-05-06 | 17:37:48
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback