Emil är fortfande en räddare

Fredagen är här och Kjellan kunde inte fixa min dator. Emil är åter igen dagens fixare, han ringer hit och dit. Sista samtalet lät på följande vis

- Fungerar de nu, Malin?
- Nej, funkar fortande inte att ladda den.
- Men hon jag pratade med sa det. Men men..
- Aha, men den funkar inte.
- Hon testade hon någon ny laddre?
- Nä...
- Vet vad jag gör Malin? jag köper en ny och skickar ner till dig!

Underbart! Snart ligger den nya laddren i min brevlåda och förhoppningsvis funkar min laptop då!
Emil är räddaren i nöden!

Vet inte hur denna kvälle/natten kommer att sluta, men bra kommer det bli!

Annars glider livet på fint. Nu är det bestämmt att Andrija ska med på bröllop! Underbart !
Jag har dragit på mig en förkyldning!
Jag har inte alls panik över skolan och betygen!

Jag har mina tankar och funderingar!
Jag börar förstå hur jag fungerar och utgå från det!
Jag kan se och höra
Förstå, men att koppla bort måste jag jobba på!
C är min stora förebild i denna punkten. Att kunna koppla bort är du mästarinna på!

Nu kom äntligen Mamma hem!!!!!!



Take care

Kommentarer
Carro säger:

Vilken Ängel Emil är,

Natte / kvällen var helt klaas bra och jag tyckte det var skit bra att vi drog ut :) :)

För banne mig vad skoj det var.

Malin när du väl är på rätt humör så kan du med koppla bort, men i går var du på "hat" humör och då blir det svårare . Men jag hjälper dig i alla fall :) <3

2009-05-16 | 09:23:50
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback