Dagen för diskutioner

Denna dagen är en ( nu ringde David). Nu är jag tillbaka och jag har tagit av mig kärleksrådgivare-rocken.

Denna dagen är en sån dag som man inte vill diskutera med Malin. Hon är på agg-humör och inget botemedel finns för det. Hon strade dagen med att ha nationella i matte efter det blev det diskution med samhälls läraren, icke bra. Malin förlorade diskutionen.

På historian gick det lite hett till, Malin och några till började diskutera politik. Och som många vet är detta ett ämne som Malin tycker om att prata om. Hon har sina erfarnheter och kunskap som hon dra nytta av.

Malin fick även ett litet utbrott på personen nummer 1. Mer trångstynt än nummer 1 är svårt att bli. Personen har solglasögonen på sig och vill inte ta av sig dom. Personen sparkar på personer som redan ligger och tar till alla knep för att persnen ska vinna/ha rätt ! Ta av dig solglasögonen och se saker från den ljusa sidan! Det blir lättare då!

En vända på stan med Favoriterna, fixade biljitter och snackade skit!

Pastasalladen kallar på mitt namn och min laddare till datorn har slutat funka! Panik? Svar jaaa!


                                                                         You make me happy! You are the best

                                                                                             And I like you<3

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback