You are the best ingen protest

C är GODKÄND!! Och det ska hurra för. HURRA HURRA HURRA!
M blev också godkänd med nästa tisdag får vi veta om VG håller i sig eller jag sumpar det totalt. Pressen är hög men förväntningarna små.

Idag har jag i alla fall överlevt mitt första läkarbesök. Tog inte lång tid, tur det när jag inte gillade läkaren jag kom till. Mamma hade rätt, hon var en läkare för äldre. Men hon fixade ny tid till hudläkaren och en tid till otopeden(stavning?). Vi får se vart detta slutar. Skänker en tanke till min vän fyllosamtalsmästaren! 

Annars har jag bara slagit i huvudet i hatthyllan på bussen
Hållit på att trilla i bussen
Blivit fruktansvärt avundsjuk på alla som har massa sovmornan (fast ni är trots allt värda dem)

Det bästa med denna dagen var ändå svenskan. Fnitter och skratt! Och mitt i allt detta kom smset "Vad gör du älskling?" nån minut efter det kom de andra smset som gjorde att mitt hjärta gick upp i 120! Han erbjöds sig att hämta mig! Vilken pojkvän! och det är just de små sakerna som gör att han är så bra! Han orkar sitta och vänta i en halv timme för att köra mig hem, som tar en ca 10-15 minuter. Det var den den bästa tiden idag! Få åka bil med den bästa! 

Och du, jag hoppas att chokladbollen smakade bra!


Take care

Kommentarer
Carro säger:

Du är bäst ingen protest!!

Du kommer fixa det jag vet det! :) <3

2009-05-28 | 21:57:51
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback