En famn för mig

Att vakna upp med dig är något otroligt!

Hittade en klänning på Indiska ! En sommarklänning och den skrek ut mitt namn. Men för ovanlighetens skull köpte jag inte den. Imponerad eller vad? Testade bikiniöverdelar också men kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha. Någon som vill följa med och vara smak råd? EC eller A, H kanske?!!

Läste en blogg och hittade Melissa Horn!
Hon sjunger med Lasse!
Men vilken kvinna!
Vilken röst!
Vilka texter!
Underbart!



Jag har fortfrande inte sett Eragon. Igår natt blev det "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra somaren". Läskig men inte lika läskig som för några år sen.

Kvällen kommer bli bra och välkommen hem 08an!

Take Care


Kommentarer
Carro säger:

Mellissa är så bra & du jag vill vara smak råd , behöver själv bekini, så du kan vara mitt :) <3

2009-05-09 | 17:27:21
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback