Liggandes i sängen med datorn framför mig. Fiiint!

Sängen är ny bäddad med mina nya makrimekolakan och rummet är städat från topp till tå!
Och jag älskar det.
Mina ben är nyrakde och jag är nyduschad. Härligt!
Tvn står på och det är någon bra film som går. Kalas!
Om en halv timme kommer Han! I'm loving it!

Kvällens planer blev ändrade, drastiskt. Jag vet, dåligt planerat. Förlåt! Kvällen har alltså spenderats hemma med mor och far. Far min har namnsdag idag. Grattis Åke! Och snart kommer höjdpunkten av denna kvällen. Min kära kommer och denna gången med bil. Och inatt ska vi se Eragon punkt slut.

Natten igår blev lång. Arbetet som skulle vara inskickat innan tolv blev insickat vid 1. Men det blev gjort och så även psykologin. Vi får se hur långt de räcker men jag ska ha min nivå kvar. När jag äntligen har kommit upp i Anton-nivå ( ca hälften VG och hälften MVG) kan jag inte lossa på tyglarna.

Jag har vunnit första pris!

Vilken man!
Vilken personlighet!
Vilka ögon!
Vilken kropp!
Mannen gör mig lycklig!

Och mina favortier EC! Ni är fortfarnde de bästa! Just tell me if something is wrong and we fix it! NI vet mer om mig än vad jag själv vet. NI se det inga andra ser och jag älskar det. JAG ÄLSKAR ER! Ni har det jag länge sökt efter och nu har jag äntligen hittat er! Att bara vara i er närhet gör mig trygg! Tack för allt och för allt som kommer! Ni är otorliga!


Imorgon smäller det Hanna! Its you and me! Haha.. Äntligen ska de bli vi två och en kväll. En god middag och härliga samtal! Som den gamla goda tiden! Vi behöver oss en genomgång avv allt och ingenting! Svettis & Lökis, ChokladTrollet & Herbamare! Hanna och Malin! Och du, jag kom på en sak. Vad vill duha i stuntpresent? Eller ska det bli en överraskning? Jag vet att du tycker om der!!

Take Care

Kommentarer
Carro säger:

Malin jag sitter och läser din blogg med tårar i ögonen , inga ledsna tårar utan lyckor tårar!. Jag är stum & det vet jag varför. för att jag känner exakt som du !

Du är en helt otrolig människa , fylld av glädje,"ilska"?,tss men framför allt kärlekt och omtanke till alla runt om kring dig . Tack för att du vill vara min vän :) Jag älskar dig <3

Ps. jag ber om ursäkt för att din present är sen :/ men den är lite klurig och den vill inte som jag ;) men jag & Emma jobbar på det . Kom på att jag inte har sagt det till dig, nu när jag läste om student present . Ha en super skön och härlig kväll min vän :) <3

2009-05-09 | 13:19:18
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback