Långa nätter

Sova är totalt omöjligt för mig nu!



Dansen gick allt annat än topp idag. Fick byta plats och allt precis innan vi skulle upp på scen och innan vi skulle åka till Fjälkinge var det en fågel som bajsade på mig. Mer otur kan man inte ha.

Festen var över förväntad. Bönder är härliga! Jag gillar er starkt! Speciellt mina danspågar Jimmi, Blixten och André! Många nya människor och många nya intryck ikväll. Men jag tackar och bockar för de få men roliga timmarna vi fick tillsammans.

Jag hade gärnat velar dra upp dejag sitter och stör mig på men jag ska inte. Ni är som ni och det är synd. Lika falska och lika stora idioter. Stå för era konsekvenser! Livet ä ingen dans på rosor! Tyvärr! Ni behöver en spark i röven! Jag tycker inte om er och kommer nog aldrig att börja göra det.

Skönt att höra att Philip tycker att nummer 1 inte är snygg! Äntligen någon som ser det! Thank God!

När hon säger att hon tycker om dig .... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon lutar sitt huvud mot din axel .... Lyft upp hennes huvud och kyss henne!
När hon tar ditt favoritplagg .... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
När hon retar dig .... Reta henne tillbaka och få henne att skratta!
När hon inte hör av sig på ett tag .... Försäkra dig om att allt är okej!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback