Jag är blond med du är blåst

Anders är trevlig i telefon! Ingen samhälle imorgon, ingen fritid, ingen matte MEN halv 3 är det teckenspråk och redovisning som står på schemat.

Jag är blond men det är du som är blåst. Jag vet inte va de va som hände men något var det. Skulden ligger hos båda men jag försöke men du funskade och gömde dig bakom en buske. Jag kunde lika gärna fortsatt på min jogging stig som jag redan var på. för nu är jag tillbaka på den. Men denna gången har jag min utrustning på mig och det gillar jag.. Jag ser roten som jag kommer snubbla över och jag vet om det också, men jag kommer att resa mig upp igen och springa vidare och jag kommer springa fortare än någonsin....

Jag vill ha en förändring här i livet.
En positv förändring
Jag vill träffa gammla vänner
Jag vill åka tåg och byta i Alvesta
Jag vill träffa dig!

Fruktsalladen är tillbaka och nu kommer den stanna!

Take care


Kommentarer
Carro säger:

Jag springer i förväg och lägger ut varningsskyltar så du inte springer ovh snubblar allt för hårt på roten ! <3

2009-05-05 | 08:47:45
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback