E & C, dags att peppa!

Jag orkar inte! Blocken ligger på hög och vill bara att jag ska ta tag i dom och börja plugga. Men jag orkar inte! jag vill ha LOV! Veta att jag inte kommer ha något krav på mig på ett bra tag! Jag vill heller inte ha pressen "att detta arbetet är avgörande för ditt betyg". Skulle kunna skita i allt och bara låta tiden flöda förbi men NEJ. Nu har jag kämpat och får väl (jag MÅSTE) fortsätta kämpa. Nu är det bara x antal prov kvar och x antal arbeten sen är det över!

Och nu började få upp lite motivation och engergi till att börja!

Ikväll blir det först att dansa i Tivoliparekn med Folket. Måste få tag i Emilie eller Emilia (kommer aldrig ihåg vad hon heter. Illa) och efter det bär det av till Åsum (?). Fixa till sig och för att sen åka på 18 års fest för André och Jocke. Just nu är jag inget pepp på att festa men det kommer väl. Tjejerna är i alla fall pepp på det! Och det är underbart! jag lägger över kravet på att ni ska få mig pepp! Ni kommer lyckas, det vet jag.






Vi ska visst dansa på Parkliv. Böjar 18.00!

Take care 


Kommentarer
Carro säger:

Malin jag är pepp!!

Och du jag har ordnat hämtning med plan b !! ;)

2009-05-23 | 16:35:41
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback