Det blåa-spåret

Jag har för första gången i mitt liv tagit mig en jogging tur i Björket. Och vet ni, jag gillade det. Fast att det var en drös joggare som joggade brydde dom sig inte om mig. Dom lät mig jogga där i MIN takt och det gillar jag.

Det hela började med att jag tog ett uppvärmings varv och sen hittade jag det blåa-spåret. Och jag gillade det, lagom långt och det var bara perfekt! Ska testa det röda-spåret också men det blåa kommer nog alltid vara mitt favorit spår.
Det andra som hände var att jag nästan spottade på en kille som sprang förbi mig. Tro nu inte att jag var slö. För det var jag inte, det var bara han som sprang som om det vore 190 på den stigen.
Det tredje som hände var att jag såg en män som gick runt med en pistol i handen. Jag vet att har mina fantasier och dom kan bli överdriva/vilda. När jag såg denna man, slutade jogga och började gå istället. Ville att han skulle ta av vid nästa korsning men det gjorde han inte. Så istället samlade jag mig och joggade förbi. När jag kom närmare honom såg jag att det inte var någon pistol utan det var bara en väldigtstor bilnyckel.

Nu sitter jag här och känner mig stolt! Jag är stolt över två saker.
1. Att jag joggade idag
2. Att jag gick på teckenspråk lektionen fast att jag hade över 2 timmars rast.

Imorgon kommer bli en sån där dag som bara vil skjuta alla. Först idrottslyftet och sen simma med skolan. Och nu kom jag på en tanke. Varförvara så negativ? Det kanske bli rikigt roligt trots allt? Inställning har en stor betydelse för hur allting blir och hur roligt man kommer att ha det. Morgondagens inställning kommer vara på topp! Inga negativa tankar här eller i framtiden!

Kollade facebook innan och då hade jag fått en kommentar av Johannes. trevligt tänkte jag och sen kollade jag runtpå hans bilder och OJ vilken heting jag har till kusin. Inte tänkt på det innan men kolla in honom själv. Men tyvärr tjejer, han har flickvän och till hösten flyttar han till USA för att jobba på NASA. Inte helt fel det heller, ett snille som han är.


Johannes

Take care


Kommentarer
Carro säger:

HAHAHAH MALIN HAHAHA ! ( jag ligger dubbel )

"Tro nu inte att jag var slö. För det var jag inte, det var bara han som sprang som om det vore 190 på den stigen.

Det tredje som hände var att jag såg en man som gick runt med en pistol i handen. Jag vet att jag har mina fantasier och att de kan bli överdriva/vilda. När jag såg denna man, slutade jogga och började gå istället. Ville att han skulle ta av vid nästa korsning men det gjorde han inte. Så istället samlade jag mig och joggade förbi. När jag kom närmare honom såg jag att det inte var någon pistol utan det var bara en väldigtstor bilnyckel. "

Hahah , du är så härlig , en bilnycket till pistol? utan det var bara han som sprang som om de vore 190 på den stigen. hahaha!! :)



2009-05-19 | 22:07:34
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback