What a day (rätt eller?)

Imorgon smäller det och det ska bli så skönt! En lugn helg med tjejerna. Bäst att ladda upp sig nu i helgen när nästa vecka kommer bli en fart fylld vecka med massa saker som jag måste lärare mig. Detta är för att jag har fått sommarjobb på Mötesplatsen. Haha, ibland har man tur och hellre detta jobbet (med denna hemska chefen, fast hon är mycket trevligare nu) än ett jobb där man gör slavarbete med en minlön. Allt kommer att diskuteras på måndag med Pia, chefen och mig. Önska mig lycka till !

Roligt att Pia tycker detta är bra, hon vill ha mig på andra lov och studiodagar också!! Gaah, jag kanske har ett jobb och inte bara ett sommarjobb:P Önsketänkade!! men men..

Blev en lång promenad idag, 2 och en halv timme skulle jag tror det blev. Kallt men skönt! Haha.. Behöver röra på fläsket någon gång denna veckan.. Tror i och för sig att det kommer bli en del promenader med tjejerna också!!

Sitter och kollar på lyxfällan. Sjukt att det kan gå så illa för människor. Att man inte har bättre koll!

Packa kanske. Ringa Adde?!:) Låter som en mycket bättre idé!!

Take care

Kommentarer
Carro säger:

DU HA KANSKE FÅTT JOBB MALIN !!

fAN VA SKÖÖNT. GRATTIS ! :D

<3

2009-03-27 | 07:29:14
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback